Kodulehe tegemine, mis on algusest lõpuni läbimõeldud.

Otsid partnerit oma praeguse kodulehe uuendamiseks või uue kodulehe tegemiseks?

Sellist, kes mõtleb asjad läbi ja teeb kodulehti, mille eesmärgiks on uute klientide kaasamine, müügi suurendamine või parema suhtluse loomine sihtgrupiga ?

Oled õiges kohas – meil on kogemused ja teadmised, et disainida Sulle just selline koduleht. 

Kiire ja sujuv kodulehe tegemise protsess, mille tulemuseks on hästi töötav koduleht.

Teeme alati ja ainult kodulehti, mis  kaasvad maksimaalselt külastajaid!

Loome kõik sisu- ja disainielemendi nii, et need arvestaksid disainimise, turunduse, kodulehe optimeerimise (SEO) ning inimpsühholoogia parimaid praktikaid. Kasutades ainult andmetel põhinevaid teadmisi ning kogemusi, et luua efektiivselt toimivaid ning unikaalseid kodulehti. Iga meie tehtud koduleht on eesmärgistatud, kaasab külastajaid ning suurendab kodulehe konversioone.

1. Analüüsime andmeid

Selgitame ja kaardistame iga meie tellija vajadused, kodulehe hetkeolukorra, sihtgrupi ning eesmärgipüstituse. 

2. Eesmärgistame tegevused

Lepime kokku kodulehe ärilised eesmärgid. Milliseid ülesandeid uus koduleht täitma hakkab ning mis on oodatud tulemused.

3. Loome strateegia

Kuidas potentsiaalne külastaja uuele kodulehele jõuab ning kuidas temast kodulehel saab kasulik klient.

4. Loome kodulehe sisu

Kirjutame kodulehele sisu ja valime pildid nii, et need oleksid kaasavad ning veenvad, mitte lihtsalt kirjeldav ilukirjandus.

5. Konstrueerime ja koodime

Lähtudes eesmärkides, strateegiast, argumentidest ja sisust loome struktuuri, navigatsiooni ning kirjutame koodi

6. Lanseerime ja testime

Tõstame valmis kodulehe serverisse ja avaldame. Lisaks anname kõik vajalikud teadmised, kuidas loodud kodulehte kasutada ja sellest võimalusest maksimum võtta.

Mis on Sinu kasu meiega kodulehe arendamisel?

Teeme Sulle alati oma kogemustele tuginedes parima võimaliku ning personaalse kodulehe, mis paneb külastajad tegutsema kokkulepitud suunas. Olgu selleks siis müügivihje, hinnapäring, tellimus või ostu sooritamine. 

TOETAME JA AITAME SIND

Oleme partneriks kogu kodulehe tegemise protsessi vältel, alates ideede genereerimisest ja disainist kuni kodulehe käivitamiseni.

TULEMUSED

Meie meeskonnal on kannatlikku meelt, et süveneda Sinu vajadustesse ning kõik vajalikud kogemused, et luua külastajaid kaasav ning sinu turunduse ja äri eesmärke toetav koduleht.

JÄÄME SULLE ALLES

Anname Sulle kõik vajalikud teadmised, kuidas loodud kodulehte kasutada ja sellest võimalusest maksimum võtta. Lisaks pakume Sulle abi ka peale koostööd! 

E-poe tegemine - Digituul

Kliendid, kelle kodulehed on meie tehtud:

Küsi meilt hinnapakkumist või lihtsalt nõu!

Olgu sinu huviks kodulehe tegemine, maandumislehe loomine, uue e-poe valmistamine või juba olemasoleva kodulehe nähtavuse suurendamine läbi optimeerimise (SEO) või turundamine. 

Anna meile oma huvist teada ja me pakume sulle parima võimaliku lahenduse.

Loome koos kodulehe, mis paneb Sinu kliendi silmad särama!

Aitame Sinu soovid ja ideed ellu viia nii, et koduleht Sulle päriselt kasulik oleks. Koos loome lahenduse, mis paneb kliendid tegutsema ja tehtud investeeringu kasvama.

DIGITUUL

Meie kogenud meeskond loob väärtuslikke kodulehti

Koostöö pole lihtsalt edusamm, vaid tõeline hüppelaud kõrgemale, kus kõik võidavad.

Austades mõõdetavust ja pühendudes konkreetsusele, tagame, et iga kliendi hetk ja iga kliendi investeeritud sent kannab endas väärtust.

Mida peaks teadma enne kodulehe tellimist?

Kuna koduleht aitab rahuldada väga erinevaid vajadusi või ootusi. Selle abil saab jagada või koguda infot, leida kliente, teenida tulu jne. Kodulehe vajadus sõltubki eesmärgist või probleemist mida kodulehe tegemise ja omamise abil lahendada soovitakse.

Sellele küsimusele vastamisel on taas abi oma eesmärkide ja vajaduste tun dmisest. Kui sinu ettevõtmisne ja selle eesmärk on lihtne või väike, siis tasub kaaluda selle ise tegemist.

Kui aga sinu plaan on suurem või pikem, siis tasub kindlasti kaaluda professionaalide kaasamist kodulehe tegemise protsessi.

Tegelikkuses on mõlemal juhul kasulik nõu pidada. 

Koduleht peaks eelkõige aitama külastajal ehk potentsiaalsel kliendil leida vastuseid tema probleemile. Näiteks võib selleks olla toode, teenus või ka lihtsalt mingi informatsioon.

Peamiselt ongi koduleht üks osa kliendi müügiteekonnast ehk müügitunnelist. Koduleht juhatab külastajat ja klienti järgmise vajalike sammudeni.

Esmalt pakute talle vajaliku infotl ning harite teda. Seejärel aitate külastajal liikuda soovitud tulemuse suunas ning siis juba esmase ostu suunas. Sealt edasi tulevad korduvostud ja muu selline.

Ühesõnaga on kodulehe ülesanne tekitada usaldus ning juhatada külastaja eesmärgini.

Otsid abi kodulehe tegemisel?​

UUS! KODULEHE HINNAKALKULAATOR

Kalkuleeri ise oma uue kodulehe hind!

Uus online kalkulaatore võimaldab valida sobivad kodulehe või e-poe elemendid ning kalkuleerida reaalajas selle ligikaudse maksumuse.