fbpx

SEO ehk kodulehe optimeerimine otsingumootoritele

Kodulehe optimeerimine otsingumootoritele I SEO I Digituul OÜ
2 minutit kulub lugemiseks

Mis on SEO ehk kodulehe optimeerimine otsingumootoritele?

Kodulehe optimeerimise tegevused (ing.k. Search Engine Optimisation) on veebilehe tehniliste osade (lingid, metaandmed jne), sisu (tekstid, pildid) muutmine kindlatele märksõnadele ja otsimootorite tehnilistele kriteeriumitele paremini vastavaks. Tegevuste tulemusel muudetakse veebileht otsimootorites (Google, Yahoo jne) paremini nähtavaks ajal, mil potentsiaalne klient oma murele lahendust otsib.

Miks üldse veebilehte optimeerida?

Kogu maailmas tehakse keskmiselt 3,5 billionit otsingut päevas, millest 86% tehakse Google keskkonnas. 93% online kogemustest algab otsinguga. 63% ostudest algab internetis, isegi kui ost tehakse füüsilises poes. 70-80% inimestest ignoreerib otsingutulemuste eel näidatavaid reklaame. 70% turundajatest peab SEO strateegiat efektiivsemaks kui PPC strateegiat.

Millest alustada kodulehe optimeerimist?

SEO-s algab kõik Teie ootustest ja eesmärkidest. Mida ja kellele soovite oma kodulehega öelda või milliseid kasulike tegevusi potentsiaalsed kliendid seal tegema peaksid. Edasi võiks olla selge, milliste märksõnadega potentsiaalsed kliendid Teie pakutavaid tooteid või teenuseid otsivad ning kellega konkureerid. Esmaste SEO tegevustega alustamine ei ole keeruline, vaid pigem ajamahukas. Oskustest enam on vajalik püsivus ja analüütiline mõtlemine. Peaksite lähtuma sellest, mida Teie valdkonnas otsitakse ning sellest lähtudes järjepidevalt sisu looma, pakkuma vastuseid klientidele nende probleemide lahendamiseks. Kui sisu on kvaliteetne ja elementaarsemad tehnilised SEO probleemid korda tehtud, siis on eeldused kodulehe autoriteetsuse kasvuks loodud. Soovitame lähemalt lugeda SEO linkide strateegiast.

Kokkuvõtteks

Kodulehe optimeerimine (ing. SEO) igale veebilehe omanikule vajalik ning kasulik tegevus. See tegevus on jaotatud sisu ja olemuse järgi teemadeks ning kogu loetelu on pea poolsada ühikut pikk. Leiad selle siit (SEO Sheck LIST) Kõigi nende tegemine on vajalik, kuid üksiku osa puudumine ei vähenda kindlasti teiste osade väärtust. Kõige olulisem on eesmärk ning järjepidevus SEO tegevuste teostamisel. Kõige olulisem on eesmärk ning järjepidevus SEO tegevuste teostamisel.  Tee oma kodulehele SEO audit. SEO audit annab ülevaate Sinu ettevõtte hetkeolukorrast ja aitab leida lahendusi, kuidas oma kodulehte parandada.

TASUTA E-RAAMAT

KUIDAS OLLA OMA KONKURENTIDEST KÕRGEMAL  –  SEO MIS TOIMIB

14 osast koosnev sisukas SEO ülevaade, mis sisaldab hulgaliselt praktilist informatsiooni. Jagame Sinuga samm-sammult juhiseid, kuidas ALUSTADA SEO ja linkide ehitamisega ja oma kodulehte tõhusalt optimeerida. t

Soovid uut kodulehte?