Bodyfood rukkikama pakendi disainimine oli protsess, kus meie peamine eesmärk oli luua toote ümbrised, mis mitte ainult ei kaitse toodet, vaid edastavad ka brändi lugu ja emotsioone. Tihtipeale on tootepakend esimene asi, millega potentsiaalne klient kokku puutub. Seetõttu pöörasime suurt tähelepanu sellele, et pakend oleks visuaalselt köitev ja meeldejääv. Jälgisime, et pakend peegeldaks selle sisu – tervislikud toiduained, looduslikud koostisosad või muu oluline aspekt.
Öeldakse küll, et pakendi järgi ei tohiks sisu hinnata, kuid reaalsuses tõmbavad inimesi ikkagi esmajoones visuaalselt huvitavad asjad. Seega on ülioluline, et kvaliteetne toode oleks ka vähemalt sama kenasti pakendatud.
Tutvuge lähemalt Bodyfood tegevustega nende kodulehel: bodyfood.ee