#21 Peatükk | Kohalik SEO
Kohalik SEO (otsingumootorite optimeerimine) on veebisaitide optimeerimise protsess, mille eesmärk on suurendada ettevõtete nähtavust ja ligipääsetavust kohalikes otsingutulemustes.
Olulised aspektid kohaliku SEO edukaks rakendamiseks:
- Google My Businessi kasutamine: Registreerige ja optimeerige oma ettevõte Google My Businessis. See platvorm võimaldab teil kuvada oma ettevõtte teavet Google’i otsingutulemustes, sealhulgas ettevõtte nime, aadressi, telefoninumbrit ja tööaegu.
- Kohalike märksõnade kasutamine: Optimeerige oma veebisait kohalike märksõnade ja fraaside jaoks, mis on seotud teie ettevõtte asukoha ja teenustega. Sisestage need märksõnad oma veebisisusse, metaandmetesse ja lehenimetustesse.
- Kohalike lehtede loomine: Looge oma veebisaidile lehti, mis on pühendatud teie ettevõtte asukohale ja teenustele. Need lehed võivad sisaldada asukohapõhist teavet, klientide ülevaateid, tööpõhimõtteid ja muid kohaliku huvi pakkuvaid detaile.
- Kohalike ettevõtete kataloogides registreerimine: Registreerige oma ettevõte kohalikes ettevõtete kataloogides ja reklaamplatvormidel, nagu Yelp, Foursquare ja Bing Places. See suurendab teie ettevõtte nähtavust ja usaldusväärsust kohalikul tasandil.
- Klientide ülevaadete kogumine: Paluge oma klientidelt ülevaateid ja tagasisidet ning kuvage neid oma veebisaidil ja Google My Businessi profiilis. Positiivsete ülevaadete kogumine aitab suurendada teie ettevõtte usaldusväärsust ja veenab potentsiaalseid kliente teie teenuseid kasutama.
- Asukohapõhiseid märksõnu kasutavate sisu loomine: Looge sisu, mis on seotud teie ettevõtte asukoha ja teenustega ning kasutab asukohapõhiseid märksõnu. See võib hõlmata blogipostitusi, artikleid, juhendeid ja muid sisutüüpe, mis on kohalikele klientidele kasulikud ja huvipakkuvad.
Kokkuvõttes võimaldab kohalik SEO suurendada teie ettevõtte nähtavust ja ligipääsetavust kohalikes otsingutulemustes, meelitades rohkem kohalikke kliente ja suurendades teie ettevõtte äritegevust. Oluline on kasutada kohalike märksõnade strateegilist kasutamist, optimeerida oma Google My Businessi profiili ja koguda klientide ülevaateid, et saavutada maksimaalne edu kohaliku SEO rakendamisel.