Konversioonide optimeerimine (CRO)
Lahendus, mis aitab mõõta ja analüüsida Sinu digikanlite toimivust. Aitame saavutada kõrgema konversioonimäära ja paremad äritulemused.
CRO Teenus | Protsess mis paneb iga digikanalid efektiivsemalt tööle.
Taustainfo kogumine
Vaatame üle mõõdikud ja seadistame need. Kui vaja, siis lisame mõne külastajate analüüsimist võimaldava tarkvara. Näiteks Google Analytics, Tag Manager, Mouseflow või Hotjar.
Analüüs ja planeerimine
Korrastame kogutud andmed ja analüüsime neid Sinu äri eesmärkidest lähtuvalt. Teeme omalt poolt ettepanekud , et edaspidi saaksid suuremast osast külastajatest ka kliendid.
Muudame ja koolitame
Andmed on analüüsitud ning võimalused parema tulemuse saavutamiseks leitud, tegutseme! Teeme muudatusi ja täiendusi Sinu digikanalites ning lõpuks ka kokkuvõtte ning koolituse, et saaksid edaspidi juba iseseisvalt oma tähelendu jätkata.
Mis kasu on CRO teenusest?
Suurem tulu investeeringutelt (ROI)
CRO teenuse põhimõtteid rakendavad ettevõtted võivad investeeritud kuludele (ROI) toetuvate ettevõtetega, kes seda ei tee (Forbes, 2021) võrreldes saada kuni 223% suuremat tulu. Näiteks kui keskmine tellimuse väärtus on 50€ ja lehel on 1 000 külastust kuus, siis 1% konversioonitõus lisab igakuiselt ~500€ tulu.
Reklaamikulude efektiivsuse tõus
CRO aitab paremini kasutada olemasolevat potentsiaali (liiklust), mistõttu väheneb vajadus täiendava liikluse ostmise järele (nt Google Ads, Facebook Ads). Kui aga siiski otsustate reklaamida, siis võib AdWordsi kampaaniate tõhusus kasvada kuni 20%, kuna optimeeritud maandumislehed parandavad klikkimise tõenäosust ning ka lehe üldist kvaliteeti.
Kasutajakogemuse parandamine
Kasutajasõbralik veebileht parandab kliendi rahulolu, mis suurendab korduvkülastuste ja ostude tõenäosust. Näiteks Shopify tehtud uuringu andmetel eelistab 73% tarbijatest veebilehti, kus navigeerimine on lihtne ja vajalik info kohe kättesaadav.
Klientide lojaalsuse suurendamine
Meeldiva kogemusega kodulehelt lahkunud kliendid suurema tõenäosusega naasevad sagedamini ja teevad kordusoste. Üks lojaalne klient toob ettevõttele keskmiselt 10 korda rohkem tulu kui üks juhuslik külastaja.
Väiksem kodulehelt lahkumisemäär
CRO abil optimeeritud lehed suurendavad kaasatusemäära oluliselt. HubSpoti poolt läbiviidud uuring näitas, et tegevusele kutsumise ehk CTA (Call-to-Action) optimeerimine võib suurendada kodulehele tehtavate tegevuste määra kuni 121%.
Oleme tänulikud usalduse eest!
Küsi lisainfot CRO teenuse kohta?
CRO jälgimine tasub end ära, sest aitab maksimeerida olemasoleva liikluse väärtust, parandada kasutajakogemust ja tõsta kodulehe ja ka ettevõtte üldist kasumlikkust.
Maksimeeri tulemused ja vähenda raiskamist!
Aitame Sul muuta digilahenduse külastajad klientideks nii, et Sinu äri kasvaks. Loome lahendused, mis eristavad Sind konkurentidest, parandavad kasutajakogemust ja toovad igast klikist Sulle maksimaalse kasu.
Paneme koos kliendid tegutsema!
Koostöö meiega pole lihtsalt koostää, vaid hüppelaud, tänu millele võidavad kõik.
Austades mõõdetavust ja pühendudes konkreetsusele, tagame, et iga Sinu hetk ja investeeritud sent hoiab ja kasvatab endas väärtust.