Konversioonide optimeerimine (CRO)
Lahendus mis aitab mõõta ja analüüsida teie digikanlite toimivust. Aiatme saavutada kõrgema konversioonimäära ja paremad äritulemused.
CRO Teenus | Protsess mis paneb iga digikanalid efektiivsemalt tööle.
Taustainfo kogumine
Vaatame üle mõõdikud ja seadistame need. Kui vaja, siis lisame mõne külastajate analüüsimist võimaldava tarkvara. Näiteks Google Analytics, Tag Manager, Mouseflow või Hotjar tarkvara.
Analüüs ja planeerimine
Korrastame kogutud andmed ja analüüsime neid teie äri eesmärkidest lähtuvalt ning teeme oma ettepanekud olukorra muutmiseks nii, et igast külastajast saaks edaspidi suurema tõenäosusega teie klient.
Muudame ja koolitame
Kui andmed on analüüsitud ning võimalused parema tulemuse saavutamiseks leitud, siis tegutseme. Teeme muudatusi ja täiendusi teie digikanalites ning lõpuks ka kokkuvõtte ning koolituse iseseisvaks jätkamiseks.
Mis kasu on CRO teenusest?
Suurem tulu investeeringutelt (ROI)
CRO teenuse põhimõtteid rakendavad ettevõtted võivad saada kuni 223% suuremat tulu investeeritud kuludele (ROI) võrreldes ettevõtetega, kes seda ei tee (Forbes, 2021). Näiteks kui keskmine tellimuse väärtus on 50€ ja lehel on 1 000 külastust kuus, siis 1% konversioonitõus lisab igakuiselt ~500€ tulu.
Reklaamikulude efektiivsuse tõus
CRO aitab paremini kasutada olemasolevat potentsiaali (liiklust), mistõttu väheneb vajadus täiendava liikluse ostmise järele (nt Google Ads, Facebook Ads). Kui aga siiski otsustate reklaamida, siis võib AdWordsi kampaaniate tõhusus kasvada kuni 20%, kuna optimeeritud maandumislehed parandavad klikkimise tõenäosust ningka lehe üldist kvaliteediskoori.
Kasutajakogemuse parandamine
Kasutajasõbralik veebileht parandab kliendi rahulolu, mis suurendab korduvkülastuste ja ostude tõenäosust. Näiteks Shopify tehtud uuringu andmetel eelistab 73% tarbijatest veebilehti, kus navigeerimine on lihtne ja vajalik info koheselt kättesaadav.
Klientide lojaalsuse suurendamine
Väiksem lahkumisemäära
CRO abil optimeeritud lehed suurendavad kaasatusemäära oluliselt. HubSpoti poolt läbiviidud uuring näitas, et tegevusele kutsumise ehk CTA (Call-to-Action) optimeerimine võib suurendada kodulehele tehtavate tegevuste määra kuni 121%.
Oleme tänulikud usalduse eest!
Küsi lisainfot CRO teenuse kohta?
CRO jälgimine tasub end ära, sest aitab maksimeerida olemasoleva liikluse väärtust, parandada kasutajakogemust ja tõsta kodulehe ja ka ettevõtte üldist kasumlikkust.
Maksimeeri tulemused ja vähenda raiskamist!
Paneme koos kliendid tegutsema!
Koostöö meiega pole lihtsalt samm edasi, vaid hüppelaud kõrgemale, kus kõik võidavad.
Austades mõõdetavust ja pühendudes konkreetsusele, tagame, et iga Sinu hetk ja investeeritud sent kannab endas väärtust.