Just, paku seda kõige olulisemat asja – kliendile kasulikku sisu!
Miks me seda siis ei tee? Tavaliselt sellepärast, et energia on enamasti kulunud igale poole mujale – struktuurile, disainile, vahest ehk testimisele – sisuloomeni jõudes on kannatus, aeg, energia, eelarve või mõni muu ressurss otsas.
Tegelikkuses on just sisu see miski, mis sinu veebilehe külastaja viib kas päringu, tellimuse ning ostuni või mitte. Ükski külastaja ei tule Sinu veebilehele disaini imetlema, ta tuleb ikka otsima kasulikku informatsiooni. Seda kasulikku sisu, infot, mis aitab rahuldada tema vajadusi ja langetada positiivset ostuotsust.
Lahendus, kirjuta kogu sisu kliendi kasust lähtudes?
Ühesõnaga, ole oma veebilehe kasutajale maksimaalselt kasulik. Iga sõna, lause, lõik või mis tahes muu tekst peab olema potentsiaalsele kliendile väärtus. Tundub lihtne, aga teostamiseks pead oma klienti päriselt tundma. Kuidas muidu saaksidki teda sobiva infoga aidata? Alusta küsimusega: “ Miks?” ning jätka sealt kõigega, mis päriselt aitab kliendi vajadusi mõista. Lisasin siia mõned näited:
- Kust leiab klient sinu kohta infot?
- Milliseid konkurente ta veel vaatab?
- Milline osa sinu ostuprotsessist on kliendile kõige keerulisem?
- Mis on otsustamisel kõige olulisem?
- Millist infot klient vajab enne otsustamist?
- Kas ja millist infot potentsiaalne klient regulaarselt vajab?
- Mis on olemasolevalt veebilehelt puudu?
- Milliseid eesmärke sinu toode/teenus aitab kliendil saavutada?
- Mis muudab sinu valdkonna ettevõtte kliendile usaldusväärseks?
- Mis olid kliendi esimesed sammud ja fraasid Googlest, mida ta otsis?
…
Tundes oma kliendi mõttemaailma ja toote või teenuse ostmise protsessi, saad luua päriselt kasulikku sisu. Sellist, mis viib veebilehe külastaja päringu, tellimuse või ostuni. Anna ja sa saad alati rohkem tagasi!
PS. Väike vihje, soovitus:
Ära hakka ise, ega ka kogu meeskonnaga klienti ja tema maailma välja mõtlema. Otsi ülesse need, kes juba sinu toodet või teenust ostavad ning küsi.
Kui õnnestud, siis oled loonud kasuliku veebilehe, turunduskanali, mis toob sulle edaspidi kasu 24/7!
Ühesõnaga, küsi oma klientidelt ja loo igapäevaselt neile midagi kasulikku. Kui sul on küsimusi või vajad abi kasuliku sisu loomisel, anna julgelt märku!
Kui hea on sinu veebilehe SEO? 30 sekundiga saad põhjaliku raporti, mis koosneb pea 30 erinevast elemendist.
Lisa kommentaar