fbpx
20 mai

Google Ads keskkonna muudatused – Nutikad displeikampaaniad

Google võttis juba eelmisel aastal kasutusele optimeeritud sihtimise ja tõi nutikate displeikampaaniate parimad omadused standardsetesse displeikampaaniatesse.   Sel aastal on Google otsustanud displeikampaaniate loomise ja haldamise muuta veelgi lihtsamaks. Kui sa kasutad oma Google reklaamides ühte standardse displeikampaania tüüpi, siis nüüd on võimalik sul pakkumist, reklaamifaile ja sihtimist automatiseerida või käsitsi juhtida. Alates augustist jõustuvad […]

sisuturundus_sisukirjutaja_tiina_nuum
6 jaan.

Sisutekstide kirjutamine – digiturundaja suurim needus

Kui sa oled turundaja, siis vaatab see sulle vastu iga päev.   Ükskõik, mis ülesanne sul parasjagu käsil on. See põrnitseb sind Instagramis, kui seadistad reklaami. See jõllitab sulle vastu Google Docs’is , kui pead lahti kirjutama uue teenuse sisu ja väärtuspakkumise ettevõtte veebilehele. See vaatab sinuga tõtt WordPressis. Ja kuigi Yoast’i plugin annab sulle […]

facebook_pixel_sotsiaalmeedia
28 dets.

Facebooki Pixel, mis see on ja miks see on sulle kasulik

Facebooki Pixel on kood, mis aitab sul Facebook keskkonnast saabuvaid konversioone mõõta. Kui sul on plaanis lähimas või kaugemas tulevikus teha reklaami Facebookis või Instagramis, siis on see kood sulle vägagi vajalik ning kasulik. Facebooki Pixel kood annb meile palju lisavõimalusi efektiivse digiturunduse tegemiseks ning on sarnane Google remarketingi koodile. Facebooki Pixel võimaldab luua erinevaid vaatajaskondi […]

Tee veebilehele kiire analüüs ja saad teada, kuidas see hetkel toimib ning milliseid tegevusi saad teha selleks, et olla otsingumootorites oma konkurentidest paremini leitav!