digituul-SEO-digitest
20 jaan.

Kodulehe optimeerimise 5 trendi aastal 2023

Kodulehe optimeerimise 5 trendi aastal 2023 Mida on oodata selle teema suurtegijalt Google ning millega oma tegemistes arvestada? Uus digiturunduse aasta 2023 kogub hoogu. Seega on just paras aeg vaadata üle oma digiturunduse eesmärgid ning koos sellega ka kodulehe optimeerimise (SEO) selle aasta trendid, mis teid alanud aastal ees ootavad. Oleme hoidnud silma peal suuremate […]

lehekulje-kiirus
20 jaan.

7 asja, mis teevad ühe maandumislehe päriselt heaks

7 asja, mis teevad ühe maandumislehe päriselt heaks Maandumislehtedel on tänapäevases digiturunduses oluline roll. Need aitavad meil fokusseeritud sisu ja graafiliste elementidega panna lehele saabunud külastajad tegutsema. Kõikidel sellise eesmärgiga loodud maandumislehtedel on alati kindel struktuur, sisu ning disain. Loomulikult võib see olla igas ärivaldkonnas pisut erinev, kuid loogika ning elemendid on alati sarnased. Kuidas […]

SEO_kodulehed_e-poed
28 nov.

5 olulist tööriista märksõnade analüüsimiseks | Digituul

5 tasuta SEO tööriista kodulehe märksõnade analüüsimiseks Eduka kodulehe optimeerimise taga on alati kvaliteetsed andmed. Märksõnade analüüs – millal, kuidas ja milliste märksõnadega kliendid meie tooteid või teenuseid otsivad. Selle tulemused võimaldavad planeerida kodulehe optimeerimise tegevusi efektiivsemalt. Nii, et õiged kliendid jõuaksid maksimaalselt meie kodulehele. Märksõnu ja valikuid on palju, seepärast vajame anlüüsi teostamiseks erinevaid […]

google_analytics
27 sept.

Mis on Google Analytics? | Kuidas see töötab ?

Google Analytics – millega tegu? Google Analytics on tööriist, mida saad kasutada kodulehe või mõne muu rakenduse toimivuse jälgimiseks ja analüüsimiseks. Google Analytics võimaldab koguda ja salvestada suurel hulgal andmeid ning luua nende põhjal erinevaid aruandeid kodulehe külastatavuse ja külastajate käitumise kohta. See on Google meeskonna poolt loodud  platvorm millest on saadaval nii tasuta (Google […]

kodulehe_optimeerimine_seo_google_trends
21 sept.

Miks on vajalik Google Trends tööriist?

Miks on vajalik Google Trends tööriist? Kui olete kokku puutunud märksõna reklaamidega (näiteks Google Ads) või kodulehe optimeerimisega (SEO), siis ilmselt teate , et otsimootorites tehtavad päringu mustrid on pidevas muutumises.  Muutuvad otsingu tegijate otsimise harjumused (märksõnad või fraasid), ootused (millist vastust oodatakse), aga ka tulemused regiooniti (kus otsing tehti) ja ajahetkest sõltuvalt (millal otsing tehti). […]

Digituul

TÄHELEPANU!

KASUTAME KÜPSISEID

Kasutame oma kodulehel küpsisefaile, et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust. Klikkides “Olen nõus” nupule, annad nõusoleku nende kasutamiseks. Täpsemalt saad selle kohta lugeda meie privaatsuspoliitikast.