fbpx
20 mai

Google Ads keskkonna muudatused – Nutikad displeikampaaniad

Google võttis juba eelmisel aastal kasutusele optimeeritud sihtimise ja tõi nutikate displeikampaaniate parimad omadused standardsetesse displeikampaaniatesse.   Sel aastal on Google otsustanud displeikampaaniate loomise ja haldamise muuta veelgi lihtsamaks. Kui sa kasutad oma Google reklaamides ühte standardse displeikampaania tüüpi, siis nüüd on võimalik sul pakkumist, reklaamifaile ja sihtimist automatiseerida või käsitsi juhtida. Alates augustist jõustuvad […]

29 märts

Veebilehe optimeerimine – SEO tegevuste “Checklist” 2022

Veebilehe optimeerimise (SEO) tegevused – SEO “Checklist” 2022. Tegevused on jaotatud sisu ja olemuse järgi teemadeks. Nende kõigi tegemine on vajalik, kuid üksiku osa puudumine ei vähenda kindlasti teiste osade väärtust. Oluline on eesmärk ning järjepidevus nende teostamisel.   Mõõdikud Seadista oma veebilehele Google Tag Manager. Google Tag Manager võimaldab paigaldada veebilehele erinevaid tüüpe, koode […]

digiturundus
18 märts

Kuidas panna viis suurimat digiturunduse  väljakutset enda kasuks tööle.

Kuidas panna viis suurimat digiturunduse väljakutset enda kasuks tööle? Digiturunduse väljakutsed ei erine oma olemuselt kuidagi kõigist teistest turunduse väljakutsetest. Need on igapäevased ülesanded, mis tuleb meil kõigil lihtsalt ära teha. Kui kellelegi veel tundub, et digiturundusega võib tegeleda vahest, kuidagi või kui aega saan, siis tegelikkuses on asjad juba ammu teisiti. Digiturundus on ammu […]

sisuturundus_sisukirjutaja_tiina_nuum
6 jaan.

Sisutekstide kirjutamine – digiturundaja suurim needus

Kui sa oled turundaja, siis vaatab see sulle vastu iga päev.   Ükskõik, mis ülesanne sul parasjagu käsil on. See põrnitseb sind Instagramis, kui seadistad reklaami. See jõllitab sulle vastu Google Docs’is , kui pead lahti kirjutama uue teenuse sisu ja väärtuspakkumise ettevõtte veebilehele. See vaatab sinuga tõtt WordPressis. Ja kuigi Yoast’i plugin annab sulle […]

facebook_pixel_sotsiaalmeedia
28 dets.

Facebooki Pixel, mis see on ja miks see on sulle kasulik

Facebooki Pixel on kood, mis aitab sul Facebook keskkonnast saabuvaid konversioone mõõta. Kui sul on plaanis lähimas või kaugemas tulevikus teha reklaami Facebookis või Instagramis, siis on see kood sulle vägagi vajalik ning kasulik. Facebooki Pixel kood annb meile palju lisavõimalusi efektiivse digiturunduse tegemiseks ning on sarnane Google remarketingi koodile. Facebooki Pixel võimaldab luua erinevaid vaatajaskondi […]

kodulehe_tegemine_disain
22 sept.

Mis on hea kodulehe tegemise saladus?

See on küsimus, mille lahti muukimine on keeruline, aga kindlasti mitte võimatu. Ühtset vastust sellel pole, aga olemas on mõned olulised printsiibid, millest kinnipidamine toob kindlasti parema tulemuse. Meie meeskonna seniste kogemuste põhjal näib olevat kaks olulist ja põhimõttelist valikut, kuidas lehele saabujatele meele järele olla – stiilne ja praktiline disain ning kaasav ja läbimõeldud […]

sisuturundus_digiturundus
8 juuni

Sisuturundus – paku oma veebilehel kliendile kasulikku sisu!

Just, paku seda kõige olulisemat asja – kliendile kasulikku sisu! Miks me seda siis ei tee? Tavaliselt sellepärast, et energia on enamasti kulunud igale poole mujale – struktuurile, disainile, vahest ehk testimisele – sisuloomeni jõudes on kannatus, aeg, energia, eelarve või mõni muu ressurss otsas. Tegelikkuses on just sisu see miski, mis sinu veebilehe külastaja […]

Tee veebilehele kiire analüüs ja saad teada, kuidas see hetkel toimib ning milliseid tegevusi saad teha selleks, et olla otsingumootorites oma konkurentidest paremini leitav!