seo_teenus
13 sept.

SEO ehk kodulehe optimeerimine – Mis see on?

Mis on SEO ehk kodulehe otsingumootoritele optimeerimine?

Kodulehe optimeerimise tegevused (ing.k. Search Engine Optimisation) on veebilehe tehniliste osade (lingid, metaandmed jne.), sisu (tekstid, pildid) muutmine kindlatele märksõnadele ja otsimootorite tehnilistele kriteeriumitele paremini vastavaks.

Tegevuste tulemusel muudetakse veebileht otsimootorites (Google, Yahoo jne.) paremini nähtavaks ajal, mil potentsiaalne klient oma murele lahendust otsib.

Miks üldse veebilehte optimeerida?

Millest alustada kodulehe optimeerimist?

SEO-s algab kõik sinu ootustest ja eesmärkidest. Mida ja kellele soovid oma kodulehega öelda või milliseid kasulike tegevusi potentsiaalsed kliendid seal tegema peaksid. Edasi võiks olla selge, milliste märksõnadega potentsiaalsed kliendid sinu pakutavaid tooteid või teenuseid otsivad ning kellega konkureerid.

Esmaste SEO tegevustega alustamine ei ole keeruline, pigem ajamahukas.

Oskustest enam on vajalik püsivus ja analüütiline mõtlemine.

Peaksid lähtuma sellest, mida sinu valdkonnas otsitakse ning sellest lähtudes järjepidevalt sisu looma, pakkuma vastuseid klientidele nende probleemide lahendamiseks. Kui sisu on kvaliteetne ja elementaarsemad tehnilised SEO probleemid korda tehtud, siis on eeldused kodulehe autoriteetsuse kasvuks loodud.

Kokkuvõtteks?

Kodulehe optimeerimine (ing. SEO) igale veebilehe omanikule vajalik ning kasulik tegevus. See tegevus on jaotatud sisu ja olemuse järgi teemadeks ning kogu loetelu on pea poolsada ühikut pikk. Leiad selle siit (SEO Sheck LIST

Kõigi nende tegemine on vajalik, kuid üksiku osa puudumine ei vähenda kindlasti teiste osade väärtust.

Kõige olulisem on eesmärk ning järjepidevus SEO tegevuste teostamisel.

Lisa kommentaar

Digituul