Kodulehe optimeerimine koosneb kahest olulisest osast: veebilehe optimeerimisest otsingumootoritele (SEO) ja veebilehe optimeerimisest konversioonidele (CRO). Esimese ehk SEO eesmärk muuta koduleht otsingumootorites võimalikult nähtavaks ning suunata veebilehele toodetest või teenustest huvitatud külastajaid. Teise ehk CRO eesmärk on veebilehele saabunud külastajad suunata sujuvalt kodulehe lõpp-eesmärkideni.
Lisaks orgaanilise otsingu optimeerimisele pakume ka otsingureklaame. Otsingureklaamid aitavad jõuda koheselt teenuse või toote vastu huvi tundvate inimesteni. Reklaamid toovad potentsiaalse kliendi otse Sinu veebilehele ja tulemuste saavutamine on enamasti võrreldes teiste kanalitega oluliselt kiirem.
Kombineerides SEO, CRO ja otsingureklaamid ühtseks digiturunduseks on tulemus eesmärgipärane ja efektiivne. Meie meeskonna abiga saad kiirelt ning lihtsalt oma digiturunduse käima.
Kui veebileht on osa sinu ärimudelist ning sinu eesmärk on pakkuda oma tooteid või teenuseid läbi kodulehe ja olla potentsiaalsetele klientidele lihtsasti leitav, siis peaksid ettevõtte kodulehe õigetele märksõnadele optimeerima. Alusta alati kodulehe optimeerimisega juba selle planeerimise ja arendamise käigus. Nii saab uus veebileht kiiresti otsingumootoris kõrgetel positsioonidel välja tulla. Kindlasti pole kodulehe optimeerimine ühekordne tegevus, vaid sellesse tuleb pidevalt panustada nii värske sisu loomise kui ka igakülgse kasutajamugavuse täiustamisega.