Kui potentsiaalsed kliendid sinu veebilehele ei satu või käivad seal vähe, siis on ka madalad tulemused reaalsus.
Ei ole mõtet loota, et veebileht teeb iseenenesest müüki ja kerkib Google otsingus nagu imeväel esimeseks.
Päris elus on asjad teisiti. Igapäevane tähelepanu ja tegevused parema tulemuse nimel viivad sihile! Eriti oluline on see uue veebilehega. Alguses pigem kaotatakse Googles positsioone. Isegi koheselt tegutsedes läheb veidi aega, kuni olnud positsioonid tagasi võidetakse.
Lahendus, mida siis peaksid tegema?
Esmalt on vaja päriselt mõelda, kuidas potentsiaalsed kliendid oma kodulehele saada või meelitada. Võimalusi selleks on palju ja nutikas ettevõtja või turundaja katsetab erinevaid võimalusi, kui mitte kõiki. Vaid teadlikult katsetades saad teada, mis tegelikult töötab! Järgnevad on vaid mõned võimalused, mida katsetada:
- Google tasuline reklaam (AD Words)
- Google tasuta otsing (SEO)
- Facebooki tasulised reklaamid
- Facebooki postitused
- Bannerreklaamid keskkondades (uudisportaalid, blogid jne.)
- Ettevõtte enda kogutud e-maili list
- jne.
Teadmine, kus liigub sinu potentsiaalne klient ja millele reageerib, aitab valida sul strateegia ja sõnumid, kuidas teda kõnetada ja klikkima saada. Oluline on siinkohal meeles pidada, et vaid panustamine väärtusloomesse toob sulle päriselt kliente juurde. Anna ja sa saad alati rohkem tagasi! Loomulikult on kõigi nende tegemiste juures oluline mõõdupuu ja mõõtmine. Et loodud reklaam ja turundus tooks ikka klientide, näiteks päringute näol tagasi.
PS. Väike vihje, soovitus:
Katseta uusi kanaleid ja kampaaniaid väiksema eelarvega, näiteks 100-500 € ning jälgi, kuidas asjad arenevad – kui palju sa tegelikult tegutsemisest tagasi teenisid, miks ei teeninud, mida peaksid muutma, et veel rohkem teenida jne. Kui aga oled plussi jõudnud, jätka ja optimeeri.
Kui õnnestud, siis oled loonud kasuliku veebilehe, turunduskanali, mis toob sulle edaspidi kasu 24/7!
Ühesõnaga mõtle, katseta, paranda ja tegele igapäevaselt kodulehe täiendamisega ning digiturundusega. Kui sul on küsimusi või vajad abi müügitunneli seadistamisel, anna julgelt märku.
Kui hea on sinu veebilehe SEO? 30 sekundiga saad põhjaliku raporti, mis koosneb pea 30 erinevast elemendist.
Lisa kommentaar