fbpx
project_img

Google Ads – Minimaalse eelarvega maksimaalne tulemus

Google Ads (Google otsingu keskkonnas reklaamide esitamine) ei pea olema ilmtingimata kallis. 

Vastupidi, kui järgid mõnda iseenesest mõistetavat ja loogilist reeglit on tulemused alati positiivsed ning sulle tulu toovad.  Kasutatud varuosade äri pole kindlasti lihtne. Kui on nõudlus, siis pole pakkumist ja vastupidi. Nii võibki esmalt sellise kauba turundamine tunduda “mission impossible”. Siiski me võtsime selle väljakutse vastu ning järgisime lihtsaid kuid olulisi põhimõtteid.

  • Mõtle läbi ja püstita eesmärgid. Millal ja mida soovid reklaamidega saavutada?
  • Selgita välja võimalused. Kui palju ja millisel perioodil oled selle eesmärgi saavutamiseks valmis investeerima?
  • Alusta ja püsi oma loodud plaani ja eelarve juures.
  • Mõõda, analüüsi ja paranda.
Google_Ads

Tundub iseenesest mõistetav, lihtne, vahest isegi “klišee”, aga uskuge  – see toimib. Täna, pisut enam kui aasta hiljem, toob iga investeeritud 1€ kliendile tagasi 12€. 

Loomulikult on siin lisaks kliendi kannatlikkusele osa ka meie kogemustel, aga ilma nende 5 reeglita poleks ka meie sellise tulemuseni jõudnud. 

TEHTUD TÖÖD

TEHTUD TÖÖD