SEO_kodulehed_e-poed
28 nov.

5 olulist tööriista märksõnade analüüsimiseks | Digituul

5 tasuta SEO tööriista kodulehe märksõnade analüüsimiseks Eduka kodulehe optimeerimise taga on alati kvaliteetsed andmed. Märksõnade analüüs – millal, kuidas ja milliste märksõnadega kliendid meie tooteid või teenuseid otsivad. Selle tulemused võimaldavad planeerida kodulehe optimeerimise tegevusi efektiivselt. Nii, et maksimaalselt palju õigeid kliente meie kodulehele jõuaksid. Märksõnu ja valikuid on palju, seepärast vajame anlüüsi teostamiseks […]

google_analytics
27 sept.

Mis on Google Analytics? | Kuidas see töötab

Google Analytics – millega tegu? Google Analytics on tööriist, mida saad kasutada kodulehe või mõne muu rakenduse toimivuse jälgimiseks ja analüüsimiseks. Google Analytics võimaldab koguda ja salvestada suurel hulgal andmeid ning luua nende põhjal erinevaid aruandeid kodulehe külastatavuse ja külastajate käitumise kohta. See on Google meeskonna poolt loodud  platvorm millest on saadaval nii tasuta (Google […]

kodulehe_optimeerimine_seo_google_trends
21 sept.

Miks on Google Trends vajalik tööriist?

Miks on Google Trends vajalik tööriist? Kui oled kokku puutunud märksõna reklaamidega (näiteks Google Ads) või kodulehe optimeerimisega (SEO), siis ilmselt tead , et otsimootorites tehtavad päringumustrid on pidevas muutumises.  Muutuvad otsingu tegijate otsimise harjumused (märksõnad või fraasid), ootused (millist vastust oodatakse), aga ka tulemused regiooniti (kus otsing tehti) ja ajahetkest sõltuvalt (millal otsing tehti).  Seepärast […]

google_tag_manager_kodulehe_tegemine
13 sept.

Kas Google Tag Manager (GTM) on kasulik tööriist?

Mis on Google Tag manager ja miks see on kasulik? Google Tag Manager on tasuta rakendus mille abil saab  veebilehele lisada ja hallata turundussilte (ing. Tag`e) algset veebilehe koodi muutmata.  Populaarsemateks nendest on näideteks Google Analytics tracking code, Google Analytics events, Google Ads conversions ja Google Ads remarketing tag’id. Sisuliselt lihtsustab see tarkvara teabe liigutamist […]

seo_teenus
13 sept.

SEO ehk kodulehe optimeerimine – Mis see on?

Mis on SEO ehk kodulehe otsingumootoritele optimeerimine? Kodulehe optimeerimise tegevused (ing.k. Search Engine Optimisation) on veebilehe tehniliste osade (lingid, metaandmed jne.), sisu (tekstid, pildid) muutmine kindlatele märksõnadele ja otsimootorite tehnilistele kriteeriumitele paremini vastavaks. Tegevuste tulemusel muudetakse veebileht otsimootorites (Google, Yahoo jne.) paremini nähtavaks ajal, mil potentsiaalne klient oma murele lahendust otsib. Miks üldse veebilehte optimeerida? […]

kodulehe_tegemine
10 sept.

Kodulehe tegemine WordPress tarkvaraga

Kuidas teha uus koduleht WordPress tarkvaraga Esimene samm – tee valik WordPress vabavara kasuks Tõtt-öelda on väga palju erinevaid sisuhaldussüsteeme (CMS), mida saab uue kodulehe loomisel kasutada. Enamalt on ka nende sisuhaldussüsteemide idee sama, võimaldada kasutajal oma veebilehe sisu redigeerida ilma kodikirjutamise oskusteta. Need sarnanevad näiteks Google Doc`si või Facebooki laadsete liidestega. Põhimõtteliselt saad luua […]

kodulehe_tegemine_disain
22 sept.

Mis on hea kodulehe tegemise saladus?

See on küsimus, mille lahti muukimine on keeruline, aga kindlasti mitte võimatu. Ühtset vastust sellel pole, aga olemas on mõned olulised printsiibid, millest kinnipidamine toob kindlasti parema tulemuse. Meie meeskonna seniste kogemuste põhjal näib olevat kaks olulist ja põhimõttelist valikut, kuidas lehele saabujatele meele järele olla – stiilne ja praktiline disain ning kaasav ja läbimõeldud […]

veebilehe_hind_kodulehe_hind
8 juuni

Kodulehe tegemine … kui suur võiks olla investeering veebilehte?

Kas 1 000 €, 5 000 € või hoopis 10 000 € ? Sõltuvalt hetkest ja valikust jagub juttu ning argumente pea lõputult. Sellistes vestlustes jääb tihti arusaamatuks valiku motiiv. Uut autot ostes ei alusta me pea kunagi hinnast, ikka enda vajadustest, margist, sõidumugavusest, vastupidavusest või lisadest. Kui oleme leidnud selle, mida vajame, alles siis […]

veebilehtede_suvaanaluus_ja_SEO
8 juuni

Kuidas luua kasulik veebileht?

Kui potentsiaalsed kliendid sinu veebilehele ei satu või käivad seal vähe, siis on ka madalad tulemused reaalsus. Ei ole mõtet loota, et veebileht teeb iseenenesest müüki ja kerkib Google otsingus nagu imeväel esimeseks. Päris elus on asjad teisiti. Igapäevane tähelepanu ja tegevused parema tulemuse nimel viivad sihile! Eriti oluline on see uue veebilehega. Alguses pigem […]

digiturunduse_agentuur_seo_veebilehed
8 juuni

Loovus on sujuva majanduskasvu suurim tõukejõud.

Investeerimine loovusesse on äritegevuse ümberkujundamise vajadus ja võimalus! Eriti just praegusel hetkel, kus kogu maailm seisab igapäevaselt silmitsi COVID-19 poolt tingitud segadusega. “Enamus ettevõtjaid mõtleb täna oma äritegevuse ümberkujundamisele, ometi ei seosta me seda üldjuhul kunagi loovusega” rääkis Digituul turundusstrateeg Peeter Jürgenson. “Inimloomusele omaselt püüame esmalt alati säilitada olemasolevat, tehes samu tegevusi edasi, aga püüdlikumalt. […]

Digituul

TÄHELEPANU!

KASUTAME KÜPSISEID

Kasutame oma kodulehel küpsisefaile, et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust. Klikkides “Olen nõus” nupule, annad nõusoleku nende kasutamiseks. Täpsemalt saad selle kohta lugeda meie privaatsuspoliitikast.