SEO_kodulehed_e-poed
28 nov.

5 olulist tööriista märksõnade analüüsimiseks | Digituul

5 tasuta SEO tööriista kodulehe märksõnade analüüsimiseks Eduka kodulehe optimeerimise taga on alati kvaliteetsed andmed. Märksõnade analüüs – millal, kuidas ja milliste märksõnadega kliendid meie tooteid või teenuseid otsivad. Selle tulemused võimaldavad planeerida kodulehe optimeerimise tegevusi efektiivselt. Nii, et maksimaalselt palju õigeid kliente meie kodulehele jõuaksid. Märksõnu ja valikuid on palju, seepärast vajame anlüüsi teostamiseks […]

google_analytics
27 sept.

Mis on Google Analytics? | Kuidas see töötab

Google Analytics – millega tegu? Google Analytics on tööriist, mida saad kasutada kodulehe või mõne muu rakenduse toimivuse jälgimiseks ja analüüsimiseks. Google Analytics võimaldab koguda ja salvestada suurel hulgal andmeid ning luua nende põhjal erinevaid aruandeid kodulehe külastatavuse ja külastajate käitumise kohta. See on Google meeskonna poolt loodud  platvorm millest on saadaval nii tasuta (Google […]

kodulehe_optimeerimine_seo_google_trends
21 sept.

Miks on Google Trends vajalik tööriist?

Miks on Google Trends vajalik tööriist? Kui oled kokku puutunud märksõna reklaamidega (näiteks Google Ads) või kodulehe optimeerimisega (SEO), siis ilmselt tead , et otsimootorites tehtavad päringumustrid on pidevas muutumises.  Muutuvad otsingu tegijate otsimise harjumused (märksõnad või fraasid), ootused (millist vastust oodatakse), aga ka tulemused regiooniti (kus otsing tehti) ja ajahetkest sõltuvalt (millal otsing tehti).  Seepärast […]

google_tag_manager_kodulehe_tegemine
13 sept.

Kas Google Tag Manager (GTM) on kasulik tööriist?

Mis on Google Tag manager ja miks see on kasulik? Google Tag Manager on tasuta rakendus mille abil saab  veebilehele lisada ja hallata turundussilte (ing. Tag`e) algset veebilehe koodi muutmata.  Populaarsemateks nendest on näideteks Google Analytics tracking code, Google Analytics events, Google Ads conversions ja Google Ads remarketing tag’id. Sisuliselt lihtsustab see tarkvara teabe liigutamist […]

seo_vebilehe_optimeerimise_tegevused
29 märts

Veebilehe optimeerimine – SEO tegevuste “Checklist” 2022

Veebilehe optimeerimise (SEO) tegevused – SEO “Checklist” 2022. Tegevused on jaotatud sisu ja olemuse järgi teemadeks. Nende kõigi tegemine on vajalik, kuid üksiku osa puudumine ei vähenda kindlasti teiste osade väärtust. Oluline on eesmärk ning järjepidevus nende teostamisel.   Mõõdikud Seadista oma veebilehele Google Tag Manager. Google Tag Manager võimaldab paigaldada veebilehele erinevaid tüüpe, koode […]

digiturundus
18 märts

Kuidas panna viis suurimat digiturunduse  väljakutset enda kasuks tööle.

Kuidas panna viis suurimat digiturunduse väljakutset enda kasuks tööle? Digiturunduse väljakutsed ei erine oma olemuselt kuidagi kõigist teistest turunduse väljakutsetest. Need on igapäevased ülesanded, mis tuleb meil kõigil lihtsalt ära teha. Kui kellelegi veel tundub, et digiturundusega võib tegeleda vahest, kuidagi või kui aega saan, siis tegelikkuses on asjad juba ammu teisiti. Digiturundus on ammu […]

SEO_veebilehe_optimeerimine_kodulehed
12 dets.

Mis asi on “Google Snack Pack”

Google “Snack Pack”, vahest ka “Local 3 Pack” või “Google 3 Pack” Snack Pack on kastiga piiritletud ala, mis kuvatakse Google otsingutulemuste esimesel tulemuste lehel. Selles kastis kuvab Google kolme otsingu teostajale lähima ettevõtte kirjet, mis on antud otsingupäringu jaoks kõige asjakohasemad. Google andmetel otsib igas sekundis tehtavatest päringutest pea 80% kohaliku ettevõtet. Snack Pack-i […]

veebilehtede_suvaanaluus_ja_SEO
8 juuni

Kuidas luua kasulik veebileht?

Kui potentsiaalsed kliendid sinu veebilehele ei satu või käivad seal vähe, siis on ka madalad tulemused reaalsus. Ei ole mõtet loota, et veebileht teeb iseenenesest müüki ja kerkib Google otsingus nagu imeväel esimeseks. Päris elus on asjad teisiti. Igapäevane tähelepanu ja tegevused parema tulemuse nimel viivad sihile! Eriti oluline on see uue veebilehega. Alguses pigem […]

sisuturundus_digiturundus
8 juuni

Sisuturundus – paku oma veebilehel kliendile kasulikku sisu!

Just, paku seda kõige olulisemat asja – kliendile kasulikku sisu! Miks me seda siis ei tee? Tavaliselt sellepärast, et energia on enamasti kulunud igale poole mujale – struktuurile, disainile, vahest ehk testimisele – sisuloomeni jõudes on kannatus, aeg, energia, eelarve või mõni muu ressurss otsas. Tegelikkuses on just sisu see miski, mis sinu veebilehe külastaja […]

digiturunduse_agentuur_seo_veebilehed
8 juuni

Loovus on sujuva majanduskasvu suurim tõukejõud.

Investeerimine loovusesse on äritegevuse ümberkujundamise vajadus ja võimalus! Eriti just praegusel hetkel, kus kogu maailm seisab igapäevaselt silmitsi COVID-19 poolt tingitud segadusega. “Enamus ettevõtjaid mõtleb täna oma äritegevuse ümberkujundamisele, ometi ei seosta me seda üldjuhul kunagi loovusega” rääkis Digituul turundusstrateeg Peeter Jürgenson. “Inimloomusele omaselt püüame esmalt alati säilitada olemasolevat, tehes samu tegevusi edasi, aga püüdlikumalt. […]

Digituul

TÄHELEPANU!

KASUTAME KÜPSISEID

Kasutame oma kodulehel küpsisefaile, et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust. Klikkides “Olen nõus” nupule, annad nõusoleku nende kasutamiseks. Täpsemalt saad selle kohta lugeda meie privaatsuspoliitikast.