fbpx
SEO_veebilehe_optimeerimine_kodulehed
12 dets.

Mis asi on “Google Snack Pack”

Google “Snack Pack”, vahest ka “Local 3 Pack” või “Google 3 Pack”. Snack Pack on kastiga piiritletud ala, mis kuvatakse Google otsingutulemuste esimesel tulemuste lehel. Selles kastis kuvab Google kolme otsingu teostajale lähima ettevõtte kirjet, mis on antud otsingupäringu jaoks kõige asjakohasemad. Google andmetel otsib igas sekundis tehtavatest päringutest pea 80% kohaliku ettevõtet. Snack Pack-i […]

veebilehtede_suvaanaluus_ja_SEO
8 juuni

Kuidas luua kasulik veebileht?

Kui potentsiaalsed kliendid sinu veebilehele ei satu või käivad seal vähe, siis on ka madalad tulemused reaalsus. Ei ole mõtet loota, et veebileht teeb iseenenesest müüki ja kerkib Google otsingus nagu imeväel esimeseks. Päris elus on asjad teisiti. Igapäevane tähelepanu ja tegevused parema tulemuse nimel viivad sihile! Eriti oluline on see uue veebilehega. Alguses pigem […]

sisuturundus_digiturundus
8 juuni

Sisuturundus – paku oma veebilehel kliendile kasulikku sisu!

Just, kõige seda kõige olulisemat asja – kliendile kasulikku sisu! Miks me seda siis ei tee? Tavaliselt sellepärast, et energia on enamasti kulunud igale poole mujale – struktuurile, disainile, vahest ehk testimisele – sisuloomeni jõudes on kannatus, aeg, energia, eelarve või mõni muu ressurss otsas. Tegelikkuses on just sisu see miski, mis sinu veebilehe külastaja […]

digiturunduse_agentuur_seo_veebilehed
8 juuni

Loovus on sujuva majanduskasvu suurim tõukejõud.

Investeerimine loovusesse on äritegevuse ümberkujundamise vajadus ja võimalus! Eriti just praegusel hetkel, kus kogu maailm seisab igapäevaselt silmitsi COVID-19 poolt tingitud segadusega. “Enamus ettevõtjad mõtleb täna oma äritegevuse ümberkujundamisele, ometi ei seosta me seda üldjuhul kunagi loovusega” rääkis Digituul turundusstrateeg Peeter Jürgenson. “Inimloomusele omaselt püütame esmalt alati säilitada olemasolevat, tehes samu tegevusi edasi, aga püüdlikumalt. […]