kodulehe_optimeerimine_seo_google_trends
21 sept.

Miks on Google Trends vajalik tööriist?

Miks on Google Trends vajalik tööriist? Kui oled kokku puutunud märksõna reklaamidega (näiteks Google Ads) või kodulehe optimeerimisega (SEO), siis ilmselt tead , et otsimootorites tehtavad päringumustrid on pidevas muutumises.  Muutuvad otsingu tegijate otsimise harjumused (märksõnad või fraasid), ootused (millist vastust oodatakse), aga ka tulemused regiooniti (kus otsing tehti) ja ajahetkest sõltuvalt (millal otsing tehti).  Seepärast […]

google_tag_manager_kodulehe_tegemine
13 sept.

Kas Google Tag Manager (GTM) on kasulik tööriist?

Mis on Google Tag manager ja miks see on kasulik? Google Tag Manager on tasuta rakendus mille abil saab  veebilehele lisada ja hallata turundussilte (ing. Tag`e) algset veebilehe koodi muutmata.  Populaarsemateks nendest on näideteks Google Analytics tracking code, Google Analytics events, Google Ads conversions ja Google Ads remarketing tag’id. Sisuliselt lihtsustab see tarkvara teabe liigutamist […]

Digituul