fbpx
20 mai

Google Ads keskkonna muudatused – Nutikad displeikampaaniad

Google võttis juba eelmisel aastal kasutusele optimeeritud sihtimise ja tõi nutikate displeikampaaniate parimad omadused standardsetesse displeikampaaniatesse.   Sel aastal on Google otsustanud displeikampaaniate loomise ja haldamise muuta veelgi lihtsamaks. Kui sa kasutad oma Google reklaamides ühte standardse displeikampaania tüüpi, siis nüüd on võimalik sul pakkumist, reklaamifaile ja sihtimist automatiseerida või käsitsi juhtida. Alates augustist jõustuvad […]

29 märts

Veebilehe optimeerimine – SEO tegevuste “Checklist” 2022

Veebilehe optimeerimise (SEO) tegevused – SEO “Checklist” 2022. Tegevused on jaotatud sisu ja olemuse järgi teemadeks. Nende kõigi tegemine on vajalik, kuid üksiku osa puudumine ei vähenda kindlasti teiste osade väärtust. Oluline on eesmärk ning järjepidevus nende teostamisel.   Mõõdikud Seadista oma veebilehele Google Tag Manager. Google Tag Manager võimaldab paigaldada veebilehele erinevaid tüüpe, koode […]

digiturundus
18 märts

Kuidas panna viis suurimat digiturunduse  väljakutset enda kasuks tööle.

Kuidas panna viis suurimat digiturunduse väljakutset enda kasuks tööle? Digiturunduse väljakutsed ei erine oma olemuselt kuidagi kõigist teistest turunduse väljakutsetest. Need on igapäevased ülesanded, mis tuleb meil kõigil lihtsalt ära teha. Kui kellelegi veel tundub, et digiturundusega võib tegeleda vahest, kuidagi või kui aega saan, siis tegelikkuses on asjad juba ammu teisiti. Digiturundus on ammu […]

sisuturundus_sisukirjutaja_tiina_nuum
6 jaan.

Sisutekstide kirjutamine – digiturundaja suurim needus

Kui sa oled turundaja, siis vaatab see sulle vastu iga päev.   Ükskõik, mis ülesanne sul parasjagu käsil on. See põrnitseb sind Instagramis, kui seadistad reklaami. See jõllitab sulle vastu Google Docs’is , kui pead lahti kirjutama uue teenuse sisu ja väärtuspakkumise ettevõtte veebilehele. See vaatab sinuga tõtt WordPressis. Ja kuigi Yoast’i plugin annab sulle […]

facebook_pixel_sotsiaalmeedia
28 dets.

Facebooki Pixel, mis see on ja miks see on sulle kasulik

Facebooki Pixel on kood, mis aitab sul Facebook keskkonnast saabuvaid konversioone mõõta. Kui sul on plaanis lähimas või kaugemas tulevikus teha reklaami Facebookis või Instagramis, siis on see kood sulle vägagi vajalik ning kasulik. Facebooki Pixel kood annb meile palju lisavõimalusi efektiivse digiturunduse tegemiseks ning on sarnane Google remarketingi koodile. Facebooki Pixel võimaldab luua erinevaid vaatajaskondi […]

SEO_veebilehe_optimeerimine_kodulehed
12 dets.

Mis asi on “Google Snack Pack”

Google “Snack Pack”, vahest ka “Local 3 Pack” või “Google 3 Pack” Snack Pack on kastiga piiritletud ala, mis kuvatakse Google otsingutulemuste esimesel tulemuste lehel. Selles kastis kuvab Google kolme otsingu teostajale lähima ettevõtte kirjet, mis on antud otsingupäringu jaoks kõige asjakohasemad. Google andmetel otsib igas sekundis tehtavatest päringutest pea 80% kohaliku ettevõtet. Snack Pack-i […]

digiturunduse_agentuur
13 juuli

Koduleht on müügi ja turunduskanal

Mitu veebilehe külastajat eile Sinuga ühendust võttis? Kujuta ette kuidas Sinu äri uks avaneb ning uksel seisatab hetkeks keegi võõras. Vaatab uudishimuliku pilguga hetkeks ringi ning lahkub seejärel ühtegi sõna lausumata. Kes ta oli või miks ta tuli? Võib olla mõtleme temast isegi kui võimalikust kliendist? Äkki isegi järgneme talle uksele, et küsida tema soovide […]

veebilehtede_suvaanaluus_ja_SEO
8 juuni

Kuidas luua kasulik veebileht?

Kui potentsiaalsed kliendid sinu veebilehele ei satu või käivad seal vähe, siis on ka madalad tulemused reaalsus. Ei ole mõtet loota, et veebileht teeb iseenenesest müüki ja kerkib Google otsingus nagu imeväel esimeseks. Päris elus on asjad teisiti. Igapäevane tähelepanu ja tegevused parema tulemuse nimel viivad sihile! Eriti oluline on see uue veebilehega. Alguses pigem […]

sisuturundus_digiturundus
8 juuni

Sisuturundus – paku oma veebilehel kliendile kasulikku sisu!

Just, paku seda kõige olulisemat asja – kliendile kasulikku sisu! Miks me seda siis ei tee? Tavaliselt sellepärast, et energia on enamasti kulunud igale poole mujale – struktuurile, disainile, vahest ehk testimisele – sisuloomeni jõudes on kannatus, aeg, energia, eelarve või mõni muu ressurss otsas. Tegelikkuses on just sisu see miski, mis sinu veebilehe külastaja […]

Tee veebilehele kiire analüüs ja saad teada, kuidas see hetkel toimib ning milliseid tegevusi saad teha selleks, et olla otsingumootorites oma konkurentidest paremini leitav!