fbpx
SEO_veebilehe_optimeerimine_kodulehed
12 dets.

Mis asi on “Google Snack Pack”

Google “Snack Pack”, vahest ka “Local 3 Pack” või “Google 3 Pack”

Snack Pack on kastiga piiritletud ala, mis kuvatakse Google otsingutulemuste esimesel tulemuste lehel. Selles kastis kuvab Google kolme otsingu teostajale lähima ettevõtte kirjet, mis on antud otsingupäringu jaoks kõige asjakohasemad. Google andmetel otsib igas sekundis tehtavatest päringutest pea 80% kohaliku ettevõtet.

Google_Snack_Pack_digiturundus_SEO

Snack Pack-i alal genereeritud külastajate maht on oluliselt suurem kui väljaspool seda loetletud kodulehtedele jõudvate külastajate arv.

SEO tarkvara arendaja MOZ andmetel saab Snack Pack koguni 44% esmastest klikkidest. See on ka peamine põhjus, miks sellel alal väljatulemist nii kõrgelt hinnatakse ning püütakse seal alati olla esikolmikus. Miljonitele veebikasutajatele, kes kasutavad iga päev Google’i otsingumootorit, näib iga kohalik ettevõte, mis ilmub 3 parima otsingutulemuse hulgas automaatselt olevat usaldusväärsem ning väärtuslikum. See toob kliendid Sinu veebilehele. Mitte ainult ei too, vaid loob ka kohe algusest parema alateadliku pinnase usalduseks. Loogiline on, et eelistame kohalike ettevõtteid, mis näivad olevat hästi tuntud ja on hinnatud ka Google kasutajate poolt.

Kuidas jõuda “Snack Pack”-is esikolmikusse?

Asukohapõhise ettevõtte kirjete seadistamine mõjutab oluliselt kogu sinu veebilehe asetust Google’i otsingutulemustes. Kui soovite tõsiselt jõuda Google’i Snack Pack-i alal parima hulka, peaksid veenduma, et seadistad, edastad ja optimeerid oma SEO kirjed vastavalt.

Kõige olulisem on loomulikult kõrgekvaliteediliste linkide loomine. Siin kehtib reegel- vähem kvaliteetse sisuga linke kõrge reitinguga lehtedelt on parem kui palju, aga madala kvaliteediskooriga linke. Kõrge kvaliteediga ja läbimõeldud lingid viivad sind kindlasti ja kiirelt sihile. Kui lingid loodud ja positsioon saavutatud, siis edasi on see vaid hooldamise küsimus. Pead lihtsalt jälgima, et kõik lingid lihtsalt toimiksid (viiksid kohale).

Lisaks linkidele on veel mõned teemad, millele veebilehe optimeerimisel (SEO) keskenduda. Ikka selleks, et tõsta ning tugevdada oma veebisaidi positsiooni Google’i Snack Pack-i otsingutulemustes.

  • Loo või kaasajasta ning täida põhjalikult oma Google “My Business” konto.
  • Leia võimalusi kõrge reitinguga välisviidete (linkide) lisamiseks. Vormista need kindlasti oluliste märksõnadega ning korrektselt.
  • Leia ülesse oma rahulolevad kliendid, sest kõrged hinnangud sinu ettevõttele ja positiivsed klientide arvustused (Google keskkonnas) parandavad samuti positsiooni.
  • Optimeeri oma kodulehte kohaliku turu iseärasustest lähtuvalt. Mõtle läbi oma märksõnad, sisu jne.
  • Loo ja lisa päriselt väärtuslikku sisu.

Kõike seda tehes arvesta kindlasti ka asjaolu või võimalusega, et Google võib sinu püüdlusi indekseerida Snack Pack-i ja teha otsingu tarbeks erinevalt. Võid olla kindla märksõnaga küll otsingutulemustes kõrgel kohal, aga Snack Pack-i alal üldse mitte esindatud olla.

Kui hea on sinu veebilehe SEO?
30 sekundiga
 saad põhjaliku raporti, mis koosneb pea 30 erinevast elemendist.

Lisa kommentaar

Tee veebilehele kiire analüüs ja saad teada, kuidas see hetkel toimib ning milliseid tegevusi saad teha selleks, et olla otsingumootorites oma konkurentidest paremini leitav!