Google võttis juba eelmisel aastal kasutusele optimeeritud sihtimise ja tõi nutikate displeikampaaniate parimad omadused standardsetesse displeikampaaniatesse.
Sel aastal on Google otsustanud displeikampaaniate loomise ja haldamise muuta veelgi lihtsamaks. Kui te kasutate oma Google reklaamides ühte standardse displeikampaania tüüpi, siis nüüd on võimalik teil pakkumist, reklaamifaile ja sihtimist automatiseerida või käsitsi juhtida.
Alates augustist jõustuvad Google Ads displeireklaamidele järgmised muudatused:
- Enam ei saa luua uusi nutikaid displeikampaaniaid.
- Kõik aktiivsed, peatatud ja eemaldatud nutikad displeikampaaniad viiakse üle standardsetele displeikampaaniatele. Nende kampaaniate seadeid ei muudeta.
Kõik muudatusega seonduva teeb Google automaatselt, seega ei pea te ise midagi oma nutikate kampaaniate standardsetele kampaaniatele üleviimiseks tegema. Samuti ei põhjusta üleviimine mingeid kõikumisi, mis kampaania toimivust mõjutaksid.
Kõik üleviidud kampaaniad muudetakse standardseteks displeikampaaniateks. Samuti on kõigile displeikampaaniatele lisatud Google’i täiustatud õppelahendused, mis võimaldavad teil valida, millal automatiseerimist kasutada.
Lisateavet nende muudatuste kohta leiate Google abikeskkonnastteil
Kui hea on sinu veebilehe SEO? 30 sekundiga saad põhjaliku raporti, mis koosneb pea 30 erinevast elemendist.
Lisa kommentaar