fbpx
20 mai

Google Ads keskkonna muudatused – Nutikad displeikampaaniad

Google võttis juba eelmisel aastal kasutusele optimeeritud sihtimise ja tõi nutikate displeikampaaniate parimad omadused standardsetesse displeikampaaniatesse.  

Sel aastal on Google otsustanud displeikampaaniate loomise ja haldamise muuta veelgi lihtsamaks. Kui sa kasutad oma Google reklaamides ühte standardse displeikampaania tüüpi, siis nüüd on võimalik sul pakkumist, reklaamifaile ja sihtimist automatiseerida või käsitsi juhtida.

Alates augustist jõustuvad Google Ads displeireklaamidele järgmised muudatused:

  • Enam ei saa luua uusi nutikaid displeikampaaniaid.
  • Kõik aktiivsed, peatatud ja eemaldatud nutikad displeikampaaniad viiakse üle standardsetele displeikampaaniatele. Nende kampaaniate seadeid ei muudeta.

Kõik muudatusega seonduva teeb Google automaatselt, seega ei pea sa ise midagi oma nutikate kampaaniate standardsetele kampaaniatele üleviimiseks tegema. Samuti ei põhjusta üleviimine mingeid kõikumisi, mis kampaania toimivust mõjutaksid.

Kõik üleviidud kampaaniad muudetakse standardseteks displeikampaaniateks. Samuti on kõigile displeikampaaniatele lisatud Google’i täiustatud õppelahendused mis võimaldavad teil valida, millal automatiseerimist kasutada.

Lisateavet nende muudatuste kohta leiate Google abikeskkonnast

Kui hea on sinu veebilehe SEO?
Tee vähem kui 1 minutiga
 test mis koosneb pea 30 erinevast elemendist.

Lisa kommentaar

Tee veebilehele kiire analüüs ja saad teada, kuidas see hetkel toimib ning milliseid tegevusi saad teha selleks, et olla otsingumootorites oma konkurentidest paremini leitav!