Meeskond ootab Teilt igapäevaselt digiturunduse lahendusi, mis toetaks nende tegevust ja müügieesmärke?
See on väljakutse, mille lahendamise tarkus ja oskus sõltub paljuski teie võimest olla loominguline ning igapäevaselt oma silmaringi laiendada.
Koostasime nimekirja digitaalse turunduse ajaveebidest, mis on meie arvates informatiivsed, õpetlikud, kasulikud ja võiks olla igale turundajale olulised. Kõigist neist leiab kerget lugemist, aga ka uusimaid nippe ja digiturundus maailma alustalasid kõigutavaid lahendusi.
moz
Turundajale, kes soovib olla kursis veebilehe optimeerimisega (SEO – Search Engine Optimization) ja huvitub just selle teemaga seotud uuendustest ning nippidest.
Lisaks leiab sealt ka kliendikeskse ehk Inbound marketing`i teemasid. Viimane ühendab SEO tegevused, veebilehe sisu, ajaveebi (blogi), sotsiaalmeedia, CTA, maandumislehed, tänanulehed, e-posti turunduse, smarketingi (turundus- ja müügiosakond, mis töötab ühise eesmärgi nimel) ning kliendirahulolu üheks tervikuks.
See on kasulik igale ühele, kes soovib oma veebilehe läbi SEO tegevuste paremini integreerida oma äri turundusplaani.
Content Marketing Institute
Tekstiline sisu on iga digiturunduse kampaania oluline aspekt, millesse tasub oma aega ning tähelepanu investeerida. Sisuturunduse instituudi blogi pakub parimaid nõuandeid, kuidas läbi sisuturunduse oma brändi paremini pildile tuua.
Nende ajaveebist leiad sisuturunduse valdkonna trende ja parimaid tavasid ning kasulikke nõuandeid selle kohta, kuidas luua oma äri jaoks parimaid sisuturundus strateegiaid, mis mõjutaksid ka “suuremat pilti” teie kasulikkuse suunas.
MarTech
Marketing Land pakub palju kvaliteetset sisu erinevatel digiturunduse valdkonda puudutavatel teemadel. Sealt leiad uudiseid alates sisuhaldussüsteemide uuendustest kuni sotsiaalmeediaplatvormide uute funktsioonideni. Postitused on alati informatiivsed ja asjakohased.
Aeg-ajalt pakuvad nad ka suuremate turundussündmuste kajastust reaalajas, mis võimaldab üritusel füüsiliselt osalemata olla kursis toimuvaga ning saada osa arutelust.
Econsultancy
Üldised digiturunduse valdkonna lood koos põhjalike detailideni ulatuvate tehnoloogia uudistega. Hulgaliselt igapäevaseid praktilisi nõuandeid, kuidas end veebis turundada ning kuidas integreerida oma digiturundusse uuenduslikke tehnoloogia lahendusi.
Rohkelt turundusnõuandeid, mida peaaegu iga ettevõte saab oma igapäevastes tegemistes rakendada nii, et ärilisi eesmärke paremini ning lihtsamini saavutada.
Kui hea on sinu veebilehe SEO?
Tee vähem kui 1 minutiga test mis koosneb pea 30 erinevast elemendist.
Social Media Today
Väga mahukas ning sisukas ajaveeb, mis kajastab sõna otseses mõttes kõike sotsiaalmeediaga seonduvat. See on üks enim sotsiaalmeedia maailmapilti avardav ajaveeb, kus leiad värskeimad uudised, ülevaated ja populaarsemad sündumused suhtlusvõrgustikest.
Hubspot Marketing Blog
Digiturundajatele loodud ajaveeb, millest on abi nii väikeettevõtjale, turundusspetsialistile kui ka turundusjuhile. Ühesõnaga kõigile, kes digiturundavad.
Sellest blogist leiad siuturundust, sotsiaalmeediat, kliendikeskse turunduse (Inbound marketing) teemasid ja rohkelt ideid ning inspiratsiooni. Palju praktilisi lugusid millest on abi digiturunduse või müügi tulemuste paranadamisel.
Ahref
Ahref annab lugejale alati värske ülevaate SEO ja kliendikeskse turunduse maailmas toimuvast. Olles maailmas üks parimaid digitaalse turunduse ajaveebe, mida turundajad üle maailma järgivad. Eriti peetakse lugu seal avaldatud statistiliste uuringute kokkuvõtetest.
Ühesõnaga, suurepärane ressurss turundajatele, kes soovivad parandada SEO-d ja kliendikeskset turundust. Palju praktilisi näiteid, põhjalike uuringuid ning teiste turundajate ja digiturunduse valdkonna ekspertide arvamuslugusid.
Neil Patel
Kui rääkida kvaliteetsetest ajaveebipostitustest, siis Neil on esimene inimene, kes pähe tuleb.
Ilmselt sellepärast, et pea iga tema postitus põhjalik ning tublisti üle 3500 sõna. Või siis tema postituste sagedus (Millal see mees kõik selle sisu kirjutab? Tõsiselt…).
Aga kui nalja kõrvale jätta, eristab Neili teistest võime võtta keerulisi teemasid ja muuta need nii lihtsaks, et igaüks saab neist aru. Lisaks on kõik võimelised peale tema postituste lugemist neid nõuandeid rakendama.
Eduka ettevõtja ja veebiturundajana on Neil-il päris ainulaadne vaatenurk. Ta räägib üheaegselt nii turundaja kui ka ettevõtja vaatenurgast.
Kui hea on sinu veebilehe SEO?
Tee vähem kui 1 minutiga test mis koosneb pea 30 erinevast elemendist.
Lisa kommentaar