Facebook Pixel on kood, mis aitab teil Facebook keskkonnast saabuvaid konversioone mõõta.
Kui teil on plaanis lähimas või kaugemas tulevikus teha reklaami Facebookis või Instagramis, siis on see kood teile vägagi vajalik ning kasulik. Facebooki Pixel kood annab meile palju lisavõimalusi efektiivse digiturunduse tegemiseks ning on sarnane Google remarketingi koodile.
Facebooki Pixel võimaldab luua erinevaid vaatajaskondi ehk “Custom audience“, mis sisuliselt tähendab teie kodulehel käinud Facebooki kasutajate segmenteerimist ning reklaamide suunamist just neile, kellele see reklaam on kõige relevantsem. Facebooki Pixel koodi abiga lisatakse igale veebilehe kasutajale eelmääratud parameetritele vastav unikaalne küpsis, mille kaudu saabki hiljem teha väga täpselt sihitud järelturundust.
Mõned tüüpilisemad vaatajaskonnad (custom audience), mida on võimalik lihtsalt luua peale Facebooki Pixel kodulehele paigaldamist.
Esimene ja ilmselt ka kõige tüüpilisem on vaatajaskonna “remarketing” loomine. See võimaldab teil oma reklaami uuesti sihtida ainult neile inimestele, kes on teie veebilehte varem juba külastanud. See lahendus sobib, siis kui soovite oma reklaamiga kõnetada inimest, kes on teie toote või teenuse vastu varem juba huvi üles näidanud.
Natuke detailsem või keerulisem segment võib olla näiteks inimene, kes on külastanud mingit konkreetsemat vahelehte, kuid pole külastanud mõnd muud vahelehte. Näiteks on ta külastanud/vaadanud mõne kindla toote või teenuse lehte, aga pole täitnud päringut või sooritanud ostu. Antud viis sobib hästi, kui soovite panna inimesi tegema mingit kindlat toimingut teie kodulehel.
Lisaks saab sihtida ka inimesi, kes on teie kodulehte külastanud, kuid pole teie määratud ajaperioodi jooksul naasnud. Sellise vaatajaskonna segmenteerimine aitab lehele tagasi tuua kunagisi kliente või potentsiaalseid korduv ostjaid, kes pole mingil põhjusel teie lehte ammu enam külastanud.
Kui hea on sinu veebilehe SEO? Tee vähem kui 1 minutiga test mis koosneb pea 30 erinevast elemendist.
Lisa kommentaar