fbpx
kodulehed_e-poed_digilahendused

Digistrateegia ja audit

8 veebilehe omaniku 10 usub täna, et neil on visuaalselt ilus, sisukas, kiire, optimeeritud ning kasumlik veebileht? Põnevaks läheb aga siis kui küsida kuidas nad seda mõõdavad. Kuigi veebis on pea kõik mõõdetav on vastused tihti umbmäärased. Kui osta poest saia, siis tahame ju teada mis see meile maksab, aga 500 või 5000 eest loodud veebileht võib tihti lihtsalt teha midagi?

Kuidas siis mõõta ja panna koduleht tööle nii, et see tooks tulu?

Õige vastus on hoopis küsimus. Miks meil on üldse koduleht? Sellest küsimusest saab kõik alguse. Selles algab digiaudit, mille tulemustega on pärast ka midagi peale hakata. Seepärast sisaldab Meie digiturunduse audit nii kodulehe analüüsi kui ka ärianalüüsi. See aitab mõista millist strateegiat valida ning millised on tulemuslikud taktikalised tegevused. Kogenud digiturunduse agentuurina teame, mida vaadata ning arvestada strateegia loomisel.

img

digistrateegia & digiturunduse audit

Kõik digiturunduse auditiga seonduvad tegevused on personaalsed ja lepitakse kokku lähtudes kliendi ärimudelist, vajadustest ning olukorrast konkreetsel turul. Auditi võib suuresplaanis jagada neljaks:

  • Digiturunduse kanalite analüüs
  • Meediauuring
  • Kliendi profiili ja ostuteekonna analüüs
  • Konkurentide analüüs

Parima tulemuse saamiseks on oluline analüüsida tervikut. Samas võib erinevate projektide lõikes kõiki analüüsi osiseid uurida ja kasutada ka eraldi.

Tee veebilehele kiire analüüs ja saad teada, kuidas see hetkel toimib ning milliseid tegevusi saad teha selleks, et olla otsingumootorites oma konkurentidest paremini leitav!