Digiturundus I Google reklaamid I Digiturunduse nipinurk

kodulehe_tegemine_disain
22 sept.

Mis on hea kodulehe tegemise saladus?

See on küsimus, mille lahti muukimine on keeruline, aga kindlasti mitte võimatu. Ühtset vastust sellel pole, aga olemas on mõned olulised printsiibid, millest kinnipidamine toob kindlasti parema tulemuse. Meie meeskonna seniste kogemuste põhjal näib olevat kaks olulist ja põhimõttelist valikut, kuidas lehele saabujatele meele järele olla – stiilne ja praktiline disain ning kaasav ja läbimõeldud […]

digiturunduse_agentuur
13 juuli

Koduleht on müügi ja turunduskanal

Mitu veebilehe külastajat eile Sinuga ühendust võttis? Kujuta ette kuidas Sinu äri uks avaneb ning uksel seisatab hetkeks keegi võõras. Vaatab uudishimuliku pilguga hetkeks ringi ning lahkub seejärel ühtegi sõna lausumata. Kes ta oli või miks ta tuli? Võib olla mõtleme temast isegi kui võimalikust kliendist? Äkki isegi järgneme talle uksele, et küsida tema soovide […]

gallery image

Kuidas luua kasulik veebileht?

Kui potentsiaalsed kliendid sinu veebilehele ei satu või käivad seal vähe, siis on ka madalad tulemused reaalsus. Ei ole mõtet loota, et veebileht teeb iseenenesest müüki ja kerkib Google otsingus nagu imeväel esimeseks. Päris elus on asjad teisiti. Igapäevane tähelepanu ja tegevused parema tulemuse nimel viivad sihile! Eriti oluline on see uue veebilehega. Alguses pigem […]

sisuturundus_digiturundus
8 juuni

Sisuturundus – paku oma veebilehel kliendile kasulikku sisu!

Just, kõige seda kõige olulisemat asja – kliendile kasulikku sisu! Miks me seda siis ei tee? Tavaliselt sellepärast, et energia on enamasti kulunud igale poole mujale – struktuurile, disainile, vahest ehk testimisele – sisuloomeni jõudes on kannatus, aeg, energia, eelarve või mõni muu ressurss otsas. Tegelikkuses on just sisu see miski, mis sinu veebilehe külastaja […]

digiturunduse_agentuur_seo_veebilehed
8 juuni

Loovus on sujuva majanduskasvu suurim tõukejõud.

Investeerimine loovusesse on äritegevuse ümberkujundamise vajadus ja võimalus! Eriti just praegusel hetkel, kus kogu maailm seisab igapäevaselt silmitsi COVID-19 poolt tingitud segadusega. “Enamus ettevõtjad mõtleb täna oma äritegevuse ümberkujundamisele, ometi ei seosta me seda üldjuhul kunagi loovusega” rääkis Digituul turundusstrateeg Peeter Jürgenson. “Inimloomusele omaselt püütame esmalt alati säilitada olemasolevat, tehes samu tegevusi edasi, aga püüdlikumalt. […]