Ainult toimivad lahendused
Kasulikku lugemist

Kui palju maksab kodulehe tegemine?
Kui palju maksab kodulehe tegemine? Kas oled kunagi mõelnud, kui palju maksab kodulehe loomine? See võib tunduda keeruline küsimus, kuid tõde on, et koduleht on

Hallake oma Google’i ettevõtte profiili
Hallake oma Google’i ettevõtte profiili ja täiendage oma reklaame fotodega Kui teie Google Adsi konto kasutab asukohavarasid (asukohalaiendeid), mis on lingitud teie Google’i ettevõtteprofiiliga (GBP),

Miks peaksid valima SEO teenuse oma ettevõttele?
Miks peaksid valima SEO teenuse oma ettevõttele? Kas Sa oled kunagi mõelnud, miks mõned ettevõtted tunduvad olevat alati esimesel lehel Google otsingutulemustes, samas kui teised

Google Analytics 4 uuendused, mis viivad mõõdetavuse uuele tasemele
GOOGLE ANALYTICS 4 UUENDUSED. MIDA SEE TÄHENDAB ETTEVÕTJATELE? Google Analytics on olnud aastaid juhtiv veebianalüüsi tööriist, mis aitab ettevõtetel mõista oma veebisaidi külastajate käitumist ja

Google Analytics- Mida peaksid teadma uuest Google Analytics 4 tarkvarast?
Kodulehe tegemine aastal 2023 – ideest teostuseni kuue sammuga Google Analytics 4 on uusim versioon Google’i analüütikatööriistast, mis on välja töötatud eesmärgiga pakkuda täpsemaid ja



Google Analytics- Mida peaksid teadma uuest Google Analytics 4 tarkvarast?
Google Analytics – mida peaksid teadma uuest Google Analytics 4 tarkvarast? Google Analytics 4 on uusim versioon Google’i analüütikatööriistast, mis on välja töötatud eesmärgiga pakkuda


Kodulehe optimeerimise 5 trendi aastal 2023
Kodulehe optimeerimise 5 trendi aastal 2023 Mida on oodata selle teema suurtegijalt Google ning millega oma tegemistes arvestada? Uus digiturunduse aasta 2023 kogub hoogu. Seega


7 asja, mis teevad ühe maandumislehe päriselt heaks
7 asja, mis teevad ühe maandumislehe päriselt heaks Maandumislehtedel on tänapäevases digiturunduses oluline roll. Need aitavad meil fokusseeritud sisu ja graafiliste elementidega panna lehele saabunud


5 olulist tööriista märksõnade analüüsimiseks | Digituul
5 tasuta SEO tööriista kodulehe märksõnade analüüsimiseks Eduka kodulehe optimeerimise taga on alati kvaliteetsed andmed. Märksõnade analüüs – millal, kuidas ja milliste märksõnadega kliendid meie


Mis on Google Analytics? | Kuidas see töötab ?
Google Analytics – millega tegu? Google Analytics on tööriist, mida saad kasutada kodulehe või mõne muu rakenduse toimivuse jälgimiseks ja analüüsimiseks. Google Analytics võimaldab koguda


Miks on vajalik Google Trends tööriist?
Miks on vajalik Google Trends tööriist? Kui olete kokku puutunud märksõna reklaamidega (näiteks Google Ads) või kodulehe optimeerimisega (SEO), siis ilmselt teate , et otsimootorites tehtavad


Kas Google Tag Manager (GTM) on kasulik tööriist?
Mis on Google Tag Manager ja miks see on kasulik? Google Tag Manager on tasuta rakendus, mille abil saab veebilehele lisada ja hallata turundussilte (ing.


SEO ehk kodulehe optimeerimine – Mis see on?
Mis on SEO ehk kodulehe otsingumootoritele optimeerimine? Kodulehe optimeerimise tegevused (ing.k. Search Engine Optimisation) on veebilehe tehniliste osade (lingid, metaandmed jne), sisu (tekstid, pildid) muutmine


Kodulehe tegemine WordPress tarkvaraga
Kuidas teha uus koduleht WordPress tarkvaraga? Esimene samm – tee valik WordPress vabavara kasuks Tõtt-öelda on väga palju erinevaid sisuhaldussüsteeme (CMS), mida saab uue kodulehe


Digiturunduses loeb vaid kaks asja
Digiturundus on keeruline ”masin”, millel on palju muutuvaid detaile ja osi. See toob kaasa palju väljakutseid ning arusaamatust sellest, mis tegelikult tulemusi ja kasumlikkust juhib.



Veebilehe optimeerimine – 6 ajaveebi millel silm peal hoida
Meeskond ootab Teilt igapäevaselt digiturunduse lahendusi, mis toetaks nende tegevust ja müügieesmärke? See on väljakutse, mille lahendamise tarkus ja oskus sõltub paljuski teie võimest olla


Google Ads keskkonna muudatused – Nutikad displeikampaaniad
Google võttis juba eelmisel aastal kasutusele optimeeritud sihtimise ja tõi nutikate displeikampaaniate parimad omadused standardsetesse displeikampaaniatesse. Sel aastal on Google otsustanud displeikampaaniate loomise ja
Tee 30 sekundiga oma kodulehele põhjalik SEO analüüs